Jornada sobre eContractació, dimecres 30 de gener
Jornada sobre eContractació, dimecres 30 de gener
L’Àrea de Noves Tecnologies del Consell Comarcal del l’Alt Camp, amb el suport de l’Ajuntament del Pla, organitza una jornada adreçada a autònoms i pimes de la comarca sobre com presentar ofertes electròniques en les licitacions públiques.
La jornada tindrà lloc el pròxim dimecres 30 de gener, de les de les 7 a les 9 de vespre, a la Sala de Plens de l’Ajuntament.
La normativa actual, que va entrar en vigor el passat 9 de març de 2018, estableix l’ús obligatori de mitjans electrònics en els procediments de contractació pública.
La presentació telemàtica d’ofertes permet presentar ofertes sense recórrer a la documentació impresa en paper i tancada en sobres però mantenint la confidencialitat. Per fer-ho, s’utilitza un certificat digital de nivell 3.
Aquest procediment s’aplica a contractes negociats sense publicitat, contractes menors, derivats d’acord marc i altres procediments amb tramitació simplificada.
L’eina que ha creat la Generalitat per a que l’utilitzin les administracions públiques s’anomena Sobre Digital 2.0 (solució ensobrada) i constitueix una solució per presentar i obrir ofertes de manera electrònica tot garantint la confidencialitat del seu contingut fins al moment de l’obertura.
Per participar en la jornada, cal enviar un missatge de confirmació a informatica@altcamp.cat indicant-hi les dades de la persona o persones que assistiran.