Resum de la Junta de Govern del 27 de juny de 2024

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla es va reunir el dijous 27 de juny. Entre d’altres acords, es van aprovar l’aportació econòmica de 500,00€ per part de l’Ajuntament a l’Associació Lliga Contra el Càncer, diverses certificacions d’obres i el padró de taxes per a l’exercici 2024.

Especificar que, en aquest text, es resumeixen únicament aquells acords que afecten a entitats, empreses o col·lectius així com aquells que són d’interès públic. Per obtenir informació detallada sobre els acords referents a persones individuals, les persones interessades poden sol·licitar la consulta de l’acta completa de la sessió a les oficines de l’Ajuntament d’acord amb la normativa vigent en matèria de transparència i accés a la informació pública.

En relació a l’ÀREA DE SERVEIS I TERRITORI, es van aprovar els següents punts:

- La quarta certificació de l’obra “Projecte de millora i renovació de les xarxes d’abastament d’aigua del municipi del Pla de Santa Maria”, per un import de 105.791,36€, IVA inclòs. Aquesta obra fou adjudicada a l’empresa Sociedad General de Aguas de Barcelona, S.A. per un total de 884.176,86€ (IVA inclòs).

- La segona certificació de l’obra “Projecte de millora de l’accessibilitat i eficiència energètica del carrer Montserrat”, per un import de 60.353,97€, IVA inclòs. Aquesta obra fou adjudicada a l’empresa Covan Obres Públiques, S.L. per un total de 195.341,19€ (IVA inclòs).

- La segona certificació de l’obra “Projecte de reforma del Centre Cívic del Pla de Santa Maria”, per un import de 26.515,22€, IVA inclòs. Aquest obra fou adjudicada a l’empresa Solvetia, S.L. per un total de 396.880,00€ (IVA inclòs).

- La devolució de la garantia per import de 1.975,00€ a l’empresa El Vallenc S.L., dipositada a la tresoreria de l’Ajuntament el 2020 com a garantia per l’adjudicació del contracte de servei de publicitat i impressió.

- La pròrroga del contracte administratiu del servei de manteniment i conservació del Polígon Industrial del Pla de Santa Maria a l’empresa adjudicatària Entra! S.C.C.L. a sol·licitud d’aquesta, per dos anys més, establint com a data de finalització del contracte el 21 de juliol de 2026, d’acord amb l’establert a les clàusules contractuals.

Pel que fa a l’ÀREA D’INTERVENCIÓ I TRESORERIA, es van aprovar els següents punts:

- El padró de taxes per a l’exercici 2024, de forma provisional; concretament el corresponent a les taxes de recollida d’escombraries, del cementiri municipal i de manteniment del clavegueram, actualitzades a partir de les altes, les baixes i els canvis de noms esdevinguts a partir de llistats anteriors.

- Els segons pagaments corresponents a l’ajut de transport per al curs 2023-2024.

- El pagament de la liquidació del primer trimestre de 2024 a l’Agència Catalana de l’Aigua per l’impost del cànon de l’aigua que l’Ajuntament recapta als usuaris del subministrament d’aigua municipal, per un import de 21.963,16€.

- Les adquisicions de béns i contractació de serveis que figuren a continuació amb els imports corresponents, tots ells sense IVA:

Empresa

Concepte

Import

Joaquim Carreras Borràs

Actuació per la Fira del Vent

4.400,00€

Associació Projecte Ingenu

Col·laboració     amb      l’activitat artística amb la Masia Mahanaim

2.000,00€

Músics de Catalunya, S.C.C.L.

Actuació de l’orquestra Costa Brava durant la Festa Major d’estiu

8.500,00€

Hidro Tarraco, S.A.

Subministrament de comptadors d’aigua

2.161,63€

Gràfiques Darc, S.L.

Impressió de tríptics pressupostos participatius i pla d’estiu

435,00€

Quim Roca Seguretat, SLU

Actualització de l’alarma de l’Ajuntament

158,43€

Bureau Veritas Inspección y Testing, S.L.

Inspecció de la baixa tensió de la Torre de Santa Maria

288,36€

Infordisa, 2.0 S.L.

Ampliació de la garantia de la impressora

28,65€

 

En relació a l’APROVACIÓ DE LA RELACIÓ DE FACTURES I PAGAMENTS:

Es dona compte de la relació de despeses i factures rebudes als Serveis d’Intervenció, degudament conformades pels serveis corresponents, i s’acorda procedir al seu pagament. Aquesta relació inclou totes les despeses aprovades i les factures justificatives associades, que han estat revisades i verificades per garantir la seva conformitat amb els serveis prestats o els béns adquirits. Aquesta relació està disponible per a consulta a les oficines de l’Ajuntament. Les persones interessades poden accedir-hi en horari d’atenció al públic.

 

Menu

Menú principal