Resum de la Junta de Govern del 22 d'agost de 2024

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria es va reunir el dijous 22 d’agost de 2024. Entre d’altres acords, van aprovar certificacions d’obres públiques, pagaments a entitats locals i l’impuls de l’esport i el turisme al municipi.

Especificar que, en aquest text, es resumeixen únicament aquells acords que afecten a entitats, empreses o col·lectius així com aquells que són d’interès públic. Per obtenir informació detallada sobre els acords referents a persones individuals, les persones interessades poden sol·licitar la consulta de l’acta completa de la sessió a les oficines de l’Ajuntament d’acord amb la normativa vigent en matèria de transparència i accés a la informació pública.

 

ÀREA DE SERVEIS AL TERRITORI

Projectes d’obres públiques

- Es va aprovar per unanimitat la sisena certificació de les obres del "Projecte de millora i renovació de les xarxes d’abastament d’aigua", amb un import de 57.759,14 € (IVA inclòs). L’empresa adjudicatària, Sociedad General de Aguas de Barcelona, treballa amb un contracte global de 884.176,86 €.

- També es va aprovar la quarta certificació i liquidació de les obres de reforma del Centre Cívic, presentada pel director d’obra, amb un cost de 291.925,64 € (IVA inclòs). L’empresa Solvetia, SL va ser l'adjudicatària amb un contracte total de 396.880,00 €.

Autoritzacions i llicències

L'Ajuntament va concedir una llicència temporal per a la instal·lació d'un rètol publicitari al c/ Oreneta, respectant una separació de 15 metres del carrer. Aquesta autorització podrà ser revocada per motius d’interès públic.

Promoció d’esport i turisme

L'Ajuntament va mostrar interès en sumar-se al “Pla Trail50”, una xarxa de centres de Trail Running a nivell estatal, juntament amb municipis com Aiguamúrcia, Querol i El Pont d’Armentera. La primera fase del projecte, que inclou estudis i senyalització de rutes, amb finançament futur amb ajuts, té un cost de 2.500 € i començarà el 2024.

 

ÀREA D’INTERVENCIÓ I TRESORERIA

Pagaments i justificacions

- Es va aprovar la justificació del pagament a l’Associació Catesplai Planenc per l’organització del Casal d’Estiu 2024, amb una despesa reconeguda de 13.566,00 €. La documentació presentada per la presidenta de l'entitat compleix amb el conveni signat.

- Es va autoritzar un pagament de 2.070 € a l’Associació Amics de la Sardana per les despeses del 38è Aplec "Aires Planencs", d’acord amb el conveni de promoció cultural vigent des de 2006.

Contractacions i manteniment de serveis

- Es va contractar REUS SERVEIS MUNICIPALS, S.A. per a la presa de mostres d’aigua per 1.549,85€, en el marc dels programes d'“Autocontrol” i “Vigilància Municipal”.

- Es va aprovar la contractació de TALLERES QUERALT per canviar les rodes del tractor de la brigada municipal, amb un cost de 2.101,43€ (IVA inclòs).

- Es va acordar la contractació de Fingerligts per a un espectacle de foc i llum a la Fira del Vent (1.694,00€) i de l’espectacle "Els Secrets de Mr Stromboli" per a la Festa Major (1.815,00€).

- Es va aprovar la compra de cubells de reciclatge a ID WASTE per 9.745,24€ i la instal·lació d'escomeses de la xarxa fins al comptador per un total de 7.722,58€, amb l'empresa Instal·lacions i Manteniment a Montserrat.

- També es va contractar a aquesta empresa per revisar les bombes fecals del Polígon Industrial (2.279,64€ IVA inclòs) i per a la instal·lació d'un comptador d’aigua per a aquesta zona (5.234,84 € IVA inclòs).

- Per a la reforma de les escoles velles, es va aprovar la contractació de Normes de Qualitat Ambiental Enquinyers, SL, amb un cost total de 1.778,70 €, per coordinar el canvi de fusteries i la reforma del lavabo.

- Es va aprovar la contractació d'Èxit Centre de Música i Artistes SL per a l’actuació del grup d’havaneres Penjats de l’Ham, prevista per l’11 de setembre de 2024, amb un cost de 1.300,00€ (IVA inclòs).

Adjudicació de contractes menors:

En relació a l’aprovació de la relació de factures i pagaments, es dona compte de la relació de despeses i factures rebudes pels Serveis d’Intervenció entre l’11 de juliol de 2024 i el 20 d’agost de 2024, degudament aprovades pels serveis corresponents, i s’acorda el seu pagament. Aquesta relació inclou totes les despeses aprovades i les corresponents factures justificatives, què han estat revisades i verificades per garantir la seva conformitat amb les obres executades, els serveis prestats o els béns adquirits. La documentació està disponible per a consulta a les oficines de l’Ajuntament. Les persones interessades poden accedir-hi en horari d’atenció al públic.

 

Menú principal