Resum de la Junta de Govern del 18 de juliol de 2024

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria es va reunir el dijous 18 de juliol de 2024. Entre d’altres acords, va aprovar la concessió d’una bestreta a l’Associació Cultural La Barraca per a l’organització de la Revetlla de Sant Joan, així com diverses certificacions d’obres i nomenaments de personal.

Especificar que, en aquest text, es resumeixen únicament aquells acords que afecten a entitats, empreses o col·lectius així com aquells que són d’interès públic. Per obtenir informació detallada sobre els acords referents a persones individuals, les persones interessades poden sol·licitar la consulta de l’acta completa de la sessió a les oficines de l’Ajuntament d’acord amb la normativa vigent en matèria de transparència i accés a la informació pública.

En l’ÀREA DE SERVEIS I TERRITORI, a destacar els acords següents:

  • Aprovació de les següents certificacions d’obres: la 5a. certificació de l’obra “Projecte de millora i renovació de les xarxes d’abastament d’aigua del municipi del Pla de Santa Maria”, per un import de 146.948,14€ (IVA inclòs). També la 3a. certificació de l’obra “Projecte de millora d’accessibilitat i eficiència energètica del carrer Montserrat”, per un import de 85.525,22€ (IVA inclòs) i la 3a certificació de l’obra “Projecte de reforma del Centre Cívic del Pla de Santa Maria”, per un import de 67.544,91€ (IVA inclòs).
  • Nomenament per cobrir en propietat una plaça d’agent d’ocupació i desenvolupament local així com una plaça d’auxiliar administratiu, ambdós en règim de personal laboral fix en el marc del procés d’estabilització de l’ocupació temporal a l’Ajuntament.

En l’ÀREA D’INTERVENCIÓ I TRESORERIA, a destacar els acords següents:

  • Contractació de l’actuació castellera de la Colla Vella Xiquets de Valls pel 19 d’octubre de 2024, per import de 3.000,00€ (exempt d’IVA).
  • Contractació del lloguer del sistema de sonorització i servei de locutor pels actes de la Fira del Vent amb PUBLICITAT BORRELL, SL per import de 2.321,02€ (IVA inclòs).
  • Contractació del lloguer dels estands de la Fira del Vent amb EVENTS FIRADISSENY, SLU per import de 16.270,27€ (IVA inclòs).
  • Contractació de l’obra per la substitució de la climatització de l’edifici de l’Ajuntament per part de l’empresa PROMANIS, per un import de 17.553,78€ (IVA inclòs).
  • Contractació de l’execució de les obres de pavimentació dels carrers 11 de setembre, del Treball i Santes Creus amb COVAN OBRES PUBLIQUES, SL per import de 22.177,85€ (IVA inclòs).
  • Contractació per la Festa Major d’estiu del servei d’ambulància amb AMBULANCIES PONENT, SL per import de 1.990,00€ (exempt d’IVA), de l’organització de la cursa ciclista premi URSA amb PROMO EVENTS per import de 3.781,25€ (IVA inclòs) i de l’espectacle de màgia musical, visual i teatral GLOW amb ALBERT PICOLLA QUERALT per import de 1.650€ (IVA inclòs).
  • Aprovació de l’adjudicació dels següents contractes menors:

Tercer

Concepte

Import base

JUAN M. PAMIES I LOPEZ

Medalles curset natació i trofeus volta ciclista

116,61€

Tercer

Concepte

Import base

FUNDACIO UNIO ANELLES DE LA FLAMA

Actuació grallers festa major estiu

700,00€

CELLER CARLES ANDREU, SL

Cava Fira del Vent

569,81€

ARTUR VIVES, SAU

Samarretes colla gegants

516,96€

MARIA PEREZ MARGALEX

Espectacle infantil per la Fira del Vent “Aquesta bruixa és un encant”

600,00€

FERRETERIA VALLS

Rodes per les grades del Centre Cívic

461,80€

Reus Serveis Municipals, SA

Control analític piscina

755,82€

En relació a l’APROVACIÓ DE LA RELACIÓ DE FACTURES I PAGAMENTS:

Es dona compte de la relació de despeses i factures rebudes pels Serveis d’Intervenció entre el 18/06/2024 i el 10/07/2024, degudament aprovades pels serveis corresponents, i s’acorda el seu pagament. Aquesta relació inclou totes les despeses aprovades i les corresponents factures justificatives, què han estat revisades i verificades per garantir la seva conformitat amb les obres executades, els serveis prestats o els béns adquirits. La documentació està disponible per a consulta a les oficines de l’Ajuntament. Les persones interessades poden accedir-hi en horari d’atenció al públic.

Menu

Menú principal