Resum de la Junta de Govern del 19 de setembre de 2024

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria es va reunir el dijous 19 de setembre de 2024. Entre d’altres acords, es van aprovar la convocatòria d’ajuts de desplaçament per al curs 2024-2025 i l’adjudicació de dues beques per a estudis universitaris.

Especificar que, en aquest text, es resumeixen únicament aquells acords que afecten a entitats, empreses o col·lectius així com aquells que són d’interès públic. Per obtenir informació detallada sobre els acords referents a persones individuals, les persones interessades poden sol·licitar la consulta de l’acta completa de la sessió a les oficines de l’Ajuntament d’acord amb la normativa vigent en matèria de transparència i accés a la informació pública.

ÀREA DE SERVEIS A LA PERSONA

S’aprova la convocatòria d’ajuts de desplaçament per al curs 2024-2025, destinada a l’alumnat d’educació infantil (1r i 2n cicle) i primària que estigui matriculat en un centre proposat pel Departament d’Educació i ubicat al municipi del Pla de Santa Maria. La presentació de sol·licituds serà en dues convocatòries: de l’1 al 31 d’octubre de 2024 i del 3 al 28 de febrer de 2025 a l’Ajuntament.

S’aprova l’adjudicació de dues beques per a estudis universitaris corresponents a la convocatòria de 2024. D’acord amb la valoració de la Comissió Avaluadora, s’han atorgat les dues beques a estudiants procedents de batxillerat, després de no haver-se presentat cap sol·licitant en la categoria de cicle formatiu de grau superior. Seguint les bases establertes, l’import de la beca destinada a cicle formatiu superior, s’ha acumulat a la de batxillerat.

ÀREA DE SERVEIS AL TERRITORI

S’aprova l’adhesió de l’Ajuntament a l’Acord Marc de subministrament d’equips d’impressió i multi funció per a les entitats locals de Catalunya, impulsat per l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i el Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL). Aquest acord permet la contractació centralitzada d’aquests equips en modalitats de compra i arrendament, facilitant una gestió més eficient i econòmica. En aquest marc, s’ha aprovat la contractació en modalitat d’arrendament d’un equip multi funció làser a l’empresa adjudicatària Sistemes d’Organització, S.A., amb una despesa total (sense IVA) de 2.880,00€.

S’aprova la tercera certificació de les obres del Projecte de millora i reducció de pèrdues a la xarxa d’abastament d’aigua, adjudicat a l’empresa Sociedad General de Aguas de Barcelona, S.A. en junta de govern de 26 d’octubre de 2023 per un import de 79.111,08€ (IVA inclòs). Aquesta certificació correspon a un import de 13.181,80€ (IVA inclòs).

S’aprova l’autorització de l’ús de la Sala Parroquial els dies 4, 11, 18 i 25 d’octubre de 2024 per a la celebració del 30è aniversari del Centre Excursionista La Xiruca Foradada.

ÀREA D’INTERVENCIÓ I TRESORERIA

S’aprova la relació de contractes menors adjudicats en la sessió de la Junta de Govern del 19 de setembre de 2024. Aquests contractes compleixen la normativa vigent i s’han adjudicat d’acord amb el procediment establert a la Llei de Contractes del Sector Públic.

S’aprova l’adjudicació del contracte per a la realització dels càlculs tècnics necessaris per dimensionar els equips d’abastament i bombeig d’una xarxa contra incendis a la fàbrica del Pla de Santa Maria. L’empresa Consulting Tecnico Ditecsa, S.L. serà l’encarregada de dur a terme aquesta tasca per un import de 5.929,00€ (IVA inclòs).

S’aprova la contractació d’INSTA – Serveis Jurídics Ambientals, SCCLP per a la redacció d’un recurs contenciós administratiu contra la desestimació expressa del recurs d’alçada interposat contra la Resolució ACC/2910/2023 per la qual s’atorga a Almenara Solar, S.L. l’autorització administrativa prèvia per un projecte de planta solar fotovoltaica al terme municipal del Pla de Santa Maria. El contracte té un import total de 6.025,80€ (IVA inclòs).

S’aprova l’adjudicació de les obres per a la construcció d’un nou tram de clavegueram a la parcel·la situada sota la piscina. L’empresa adjudicatària és J.P.C.P. El Fornàs, S.L. Obres i Serveis, per un import de 22.506,00€ (IVA inclòs).

En relació a l’aprovació de la relació de factures i pagaments, es dona compte de la relació de despeses i factures núm. 000017 rebudes pels Serveis d’Intervenció entre el 03 de setembre de 2024 i el 17 de setembre de 2024 i què ascendeix a un import total de 63.545,76€, degudament aprovades pels serveis corresponents, i s’acorda el seu pagament. Aquesta relació inclou totes les despeses aprovades i les corresponents factures justificatives, què han estat revisades i verificades per garantir la seva conformitat amb les obres executades, els serveis prestats o els béns adquirits. La documentació està disponible per a consulta a les oficines de l’Ajuntament. Les persones interessades poden accedir-hi en horari d’atenció al públic.

Menu

Menú principal