Èxit de participació a la campanya ‘Per Nadal, comerç local’ del Pla de Santa Maria
Èxit de participació a la campanya ‘Per Nadal, comerç local’ del Pla de Santa Maria
El Pla de Santa Maria ha viscut una nova edició de la campanya ‘Per Nadal, comerç local’ que ha superat totes les expectatives de participació. Amb més de 1.200 butlletes recollides, aquesta iniciativa ha demostrat un cop més el fort vincle entre els comerços del municipi i la seva ciutadania.
La campanya, organitzada amb l’objectiu de fomentar les compres locals i dinamitzar l’economia del poble, ha repartit un total de 1.000 € en vals de compra. Aquests vals, que han estat distribuïts entre els afortunats guanyadors, es podran bescanviar als establiments adherits, oferint així una injecció directa al comerç del municipi. Els 3 primers premis en vals de compra van ser:
1r. Jordi Guimet Vila (200€)
2n. Isabel Toldrà (150€)
3r. Rita Montcusí (50 €)
Durant l’acte d’entrega de premis, es va posar de manifest l’èxit de la iniciativa, no només per la participació aconseguida, sinó també per la implicació i la col·laboració dels comerços locals. Els establiments han estat clau en aquesta iniciativa, oferint als seus clients l’oportunitat de participar i contribuir a aquesta acció comunitària.
L’Ajuntament del Pla de Santa Maria vol expressar el seu agraïment tant als comerços com als veïns i veïnes que, amb el seu suport, han fet possible aquest èxit. Campanyes com aquesta són essencials per posar en valor el comerç de proximitat, un sector que aporta qualitat, proximitat i dinamisme al municipi.
Amb aquesta iniciativa, el Pla de Santa Maria reafirma el seu compromís amb el teixit comercial local i amb la promoció d’un model de consum responsable i arrelat al territori. L’Ajuntament felicita els guanyadors i agraeix a tota la ciutadania la seva participació i el suport constant al comerç local.