Es convoca una plaça d’auxiliar administratiu funcionari i borsa de treball

11/03/2022

Es convoca una plaça d’auxiliar administratiu funcionari i borsa de treball

 

L’Ajuntament del Pla de Santa Maria ha aprovat la convocatòria d’una plaça d’auxiliar administratiu, amb caràcter de funcionari. El termini de presentació de candidatures està obert i finalitza el dia 19 d'abril.

La persona seleccionada s’incorporarà a les oficines de l’Ajuntament i haurà de realitzar tant tasques administratives com d’atenció al públic. La categoria laboral s’enquadra en el grup C2 i la retribució que figura a les bases de la convocatòria és de 15.600 euros anuals.

Els aspirants han de tenir nacionalitat espanyola o d’un país de la Unió Europea o assimilat. Hauran d’acreditar un nivell C1 de català i, si són estrangers, el nivell B2 o C2 de castellà. També cal tenir un mínim de 16 anys i estar en possessió del títol d’ESO, graduat escolar, formació professional de primer grau o equivalent o qualsevol altre de nivell superior.

El procés selectiu tindrà lloc els mesos d’abril i maig i constarà de diverses fases. La primera serà d’idiomes, només per a persones que no puguin acreditar el nivell exigit. La segona inclou un test i un examen escrit sobre el temari que figura a la convocatòria, així com una prova de coneixements informàtics. L’última fase consisteix en una entrevista i en la valoració de mèrits de la trajectòria professional.

A banda de la persona seleccionada, es crearà una borsa de treball amb totes aquelles que superin les proves, per cobrir baixes o atendre necessitats urgents. Les bases de la convocatòria i el model d’instància per presentar candidatures es poden descarregar des d’aquest enllaç.

Menu

Menú principal